Unohdin etukäteen hehkuttaa
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Unohdin etukäteen hehkuttaa
...joten hehkutan sitten nyt eilisiä HURJIA BILEITÄMME. xD En ole kyllä kovin hehkutustuulella tällä hetkellä, koska väsyttää, mutta pakko, mikä pakko.
Oltiin siis meillä seitsemän porukalla ja JEEEEEEEEEH!! Katsottiin Tokyo Ghoulia ja syötiin ja juteltiin ja laulettiin Sing Staria ja jeh... Shadowfieldiläisiä rikoskumppaneita olivat ihanat Downer, Nauraja, AMER1CA ja Gemstone. Kiitos teille ja myös heille, jotka eivät täällä ole. Ei tullut onneksi ihan niin awkwardia kuin odotin... xP
Yaas... Olisi kiva järjestää tuollainen tapaaminen joskus toistenkin jos mahdollista.
Aaand I'm out~
Oltiin siis meillä seitsemän porukalla ja JEEEEEEEEEH!! Katsottiin Tokyo Ghoulia ja syötiin ja juteltiin ja laulettiin Sing Staria ja jeh... Shadowfieldiläisiä rikoskumppaneita olivat ihanat Downer, Nauraja, AMER1CA ja Gemstone. Kiitos teille ja myös heille, jotka eivät täällä ole. Ei tullut onneksi ihan niin awkwardia kuin odotin... xP
Yaas... Olisi kiva järjestää tuollainen tapaaminen joskus toistenkin jos mahdollista.
Aaand I'm out~
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm La Syys 05, 2015 8:18 pm, muokattu 1 kertaa
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Vs: Unohdin etukäteen hehkuttaa
ionisaatio kirjoitti:ois pitäny liittyy teidä bileisii :DDD
Jooh, jos olisit tyyliin sattunut olemaan lähettyvillä.
no olin tyylii sln huonommis bileis XDDD
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
ionisaatio kirjoitti:no olin tyylii sln huonommis bileis XDDD
Noh. Olisi pitänyt tyyliin kutsua sinut tänne sitten. xD
lolll mä olin tosi nolo siel tai jotai emt ois pitäny nukkuu enemmän edellisenä yönäki ja kaikkee huh mut oli kivaaa ja sul oli kiva hame pääl muute
downer kirjoitti:lolll mä olin tosi nolo siel tai jotai emt ois pitäny nukkuu enemmän edellisenä yönäki ja kaikkee huh mut oli kivaaa ja sul oli kiva hame pääl muute
Etkä ollut ja jooh, minunkin olisi pitänyt. :'D Mutta jepulisjee. :3 Ja kiitos. :'D Se meni kyllä ihan höytyviin, koska viltti, mutta eiköhän se siitä jonain päivänä... En muista vaatteitasi, joten en nyt osaa sanoa niistä mitään. En uskaltanut katsoa oikein ketään silleen pitkään, koska ujostutti. :'< Mutta ne oli varmasti kivat kuten aiemminkin. : D
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:lolll mä olin tosi nolo siel tai jotai emt ois pitäny nukkuu enemmän edellisenä yönäki ja kaikkee huh mut oli kivaaa ja sul oli kiva hame pääl muute
Etkä ollut ja jooh, minunkin olisi pitänyt. :'D Mutta jepulisjee. :3 Ja kiitos. :'D Se meni kyllä ihan höytyviin, koska viltti, mutta eiköhän se siitä jonain päivänä... En muista vaatteitasi, joten en nyt osaa sanoa niistä mitään. En uskaltanut katsoa oikein ketään silleen pitkään, koska ujostutti. :'< Mutta ne oli varmasti kivat kuten aiemminkin. : D
ah ja sä osaat muute laulaa tosi hyvi ja sul on upee ääni vaikka sanoitkin jotain ihan muuta sillo XD
downer kirjoitti:
ah ja sä osaat muute laulaa tosi hyvi ja sul on upee ääni vaikka sanoitkin jotain ihan muuta sillo XD
... :'(
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
mitä D::
nauraja kirjoitti:Mul oli kauhee päänsärky ku olin nukkunu nii vähä
mut joo oli hienoo
Möö... : o
Mutta jee. :'D
downer kirjoitti:
Aahgbaogpbuasziongbszouixo... Tuli kiusallinen olo... :'<
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Syys 07, 2015 1:14 am, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
Aahgbaogpbuasziongbszouixo... Tuli kiusallinen olo... :'<
aijaa höh ihan turhaan
downer kirjoitti:
no oikeest dudeeee
No, hai itsellesi toinen dudeeeeeeee.
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Syys 07, 2015 1:23 am, muokattu 3 kertaa
no oikeest dudeeee
No, hai itsellesi toinen dudeeeeeeee.
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
XDDDDDDDDD
XDDDDDD
Mitääääh?? xD
lol en mä tiiä XDD omg vois nukkuu
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:lol en mä tiiä XDD omg vois nukkuu
Lol ja ehkäpä. xD
lol varsinki sun pitäs :////////
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|