vois pelata kierroksen skyrimiä
3 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
vois pelata kierroksen skyrimiä
näin aamusta.
RainbowDust- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: vois pelata kierroksen skyrimiä
Miten ois Morrowind? ;-) Okei itse tykkään Morrowindin alkemiasta ja siitä että siinä taitoja voi kehittää ja parantaa.. ja vetää överiksi. XD
Admin kirjoitti:Miten ois Morrowind? ;-) Okei itse tykkään Morrowindin alkemiasta ja siitä että siinä taitoja voi kehittää ja parantaa.. ja vetää överiksi. XD
Siis yks päivä ku mul oli paska päivä ja vituttu ni pelasin skyrimiä ja hakkasin vaa kaikki xD tyylii menin solitudeen ja tapoin vaa kaikki sillee HUAAAAAA *terapeuttista*
Ja sit spawnasin paikalle viid alduinia ja ihmissusia ja säädin jotai tosi hämärää...
RainbowDust- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
RainbowDust kirjoitti:Admin kirjoitti:Miten ois Morrowind? ;-) Okei itse tykkään Morrowindin alkemiasta ja siitä että siinä taitoja voi kehittää ja parantaa.. ja vetää överiksi. XD
Siis yks päivä ku mul oli paska päivä ja vituttu ni pelasin skyrimiä ja hakkasin vaa kaikki xD tyylii menin solitudeen ja tapoin vaa kaikki sillee HUAAAAAA *terapeuttista*
Ja sit spawnasin paikalle viid alduinia ja ihmissusia ja säädin jotai tosi hämärää...
Kuullostaa hauskalta. Mun lempitemppuja yleensä on säheltää "lääkkeiden kanssa" tai siis yrttien kanssa. Harmi ettei Skyrimissä ole samaa mitä Oblivionissa et jos vetää jotain tarpeeks ni tulee oikeesti haittavaikutuksia. XD
..
Okei musta on vaan kivaa leikkiä kemistiä ja kokeilla mitä tapahtuu jos vetää liikaa sieniä. XD
Similar topics
» vois mennä lattialle
» ois jees jos vois elää tän
» vois ryhtyy opeks
» miksei nää vois vaa olla
» vois olla jees idea
» ois jees jos vois elää tän
» vois ryhtyy opeks
» miksei nää vois vaa olla
» vois olla jees idea
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1