mitäs teille kuuluu
+2
Varjokani
AMER1CA
6 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
mitäs teille kuuluu
kun et keksi mitään aihetta missä ois mikään järki mut haluut tehä sellasen mis on silti joku järki ei terve
joten mitä kuuluu
mulle iha jees hirvee nälkä
en jaksa syödä eh
joten mitä kuuluu
mulle iha jees hirvee nälkä
en jaksa syödä eh
AMER1CA- Jäsen
Liittymispäivä : 23.08.2015
Vs: mitäs teille kuuluu
yhyy neljän päivä vielä kolme tuntii koulussa itkettää kamala nälkä äääää
greyjoy- Jäsen
Liittymispäivä : 22.08.2015
Mullakin on nälkä.. Kaveri laitto 2-3 tuntia sitte viestii et onko mulla nälkä. Olin sillei joo. Haluutko viedä mut syömään? Sit se oli äsken sillei joo puolen tunnin päästä ehkä. Sit oon täällä sillei mutku haluun syömään nyt. D:
meinasin ottaa evästä mut sit päättyin aamulla syömää sen mustikkamuffinin 'eheh ei tuu nälkä koulussa'
greyjoy- Jäsen
Liittymispäivä : 22.08.2015
Tiedän tunteen tissi. Mäkin harkitsin ottavani mukaan evästä mut sitte niskat jo niin kipeet etten jaksanut ottaa reppua mukaan töihin. Nyt kaduttaa.
Admin kirjoitti:Tiedän tunteen tissi. Mäkin harkitsin ottavani mukaan evästä mut sitte niskat jo niin kipeet etten jaksanut ottaa reppua mukaan töihin. Nyt kaduttaa.
Onko se väsymyksen merkki jos repeää lauseelle "Tiedän tunteen Tissi."? .___.
joo. se oli vielä eilen tuon yhden käyttäjänimi.Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Tiedän tunteen tissi. Mäkin harkitsin ottavani mukaan evästä mut sitte niskat jo niin kipeet etten jaksanut ottaa reppua mukaan töihin. Nyt kaduttaa.
Onko se väsymyksen merkki jos repeää lauseelle "Tiedän tunteen Tissi."? .___.
Admin kirjoitti:joo. se oli vielä eilen tuon yhden käyttäjänimi.
Tiedän kyllä. :"D
Ää... Pitäisi varmaan oikeasti mennä nukkumaan. Toisaalta minulla ei kyllä ole huomenna juuri koulua... mutta aion olla kamuni kanssa, joten pitäisi... hmm... Tämä on erittäin vaikea päätös...
Mua masentaa ja mul on vielki huono olo ku söin eile ruuaks pelkkii makaroonei (jäin taas ilman ruokaa) hyh D:
UsagiP kirjoitti:Just ton syyn takia olinforkanroskaaja gosussaaktiivinen kirjoittaja.
:"D
Porkkanamehu kirjoitti:Mua masentaa ja mul on vielki huono olo ku söin eile ruuaks pelkkii makaroonei (jäin taas ilman ruokaa) hyh D:
Anteeksi nuo maailman monipuolisimmat kommenttini. En osaa ilmaista itseäni oikein muulla kuin hymäreillä. .___.
Admin kirjoitti:No sitten kannattaa osallistua meidän hymiöaiheiseen kilpailuun.
Osallistuin jo. :"D
Similar topics
» Ni ni mitäs kivaa tänne seuraavaksi pitäisi heittää?
» käyks teille ikin sillee
» haluan vain jakaa teille
» käyks teille ikin sillee
» haluan vain jakaa teille
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa