oispa nakkeja
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Vs: oispa nakkeja
Niinpä oispa kalkkunanakkeja jajaja perunasalaattii onneks oon uuden vuoden kotona ååh. Okei sun vika nyt mulle iskin nakkihimo!
otan täyden syyn niskoilleni
samalla kun työpäivän jälkeen haen **** Atrian A-luokan kyrpäisän lihaisia nakkeja ja mutustelen niitä hyvällä omallatunnolla
samalla kun työpäivän jälkeen haen **** Atrian A-luokan kyrpäisän lihaisia nakkeja ja mutustelen niitä hyvällä omallatunnolla
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
yhhh mä raksutan atrean kevyt kalkkunanakkeja ja niitä ei salee saa täältä ja yhyyionisaatio kirjoitti:otan täyden syyn niskoilleni
Perunasalaatilla vai ketsupilla vai sinapilla?
semmosenaan. kylmänä. ah.
lämpimät nakit on vähä jotenki ällöjä :///
ionisaatio- Jäsen
Rakastin pienenä kylmii nakkei en enää pysty syömää ku lämmitettyjä ._.ionisaatio kirjoitti:semmosenaan. kylmänä. ah.
mä säädän taas täs jotai äh ei kaksinkertaisia viestejäionisaatio kirjoitti:semmosenaan. kylmänä. ah.
:OOOOOOOOOOOPorkkanamehu kirjoitti:Rakastin pienenä kylmii nakkei en enää pysty syömää ku lämmitettyjä ._.ionisaatio kirjoitti:semmosenaan. kylmänä. ah.
mitä tapahtu
ionisaatio- Jäsen
Emmä tiiä ehkä se johtuu siit et en syö enää sianlihaa ja ajattelen enemmä mitä suuhuni pistän ku sillo ennen vanhaa x)ionisaatio kirjoitti::OOOOOOOOOOOPorkkanamehu kirjoitti:Rakastin pienenä kylmii nakkei en enää pysty syömää ku lämmitettyjä ._.ionisaatio kirjoitti:semmosenaan. kylmänä. ah.
mitä tapahtu
aa XD damn son
ionisaatio- Jäsen
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|