Jaksanko oikeesti lähtä nyt juokseen et en kuolis cooperis?
5 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Jaksanko oikeesti lähtä nyt juokseen et en kuolis cooperis?
Nii siis ku cooper kahes viikossa ja kavereitten kaa mietittii et ainut keino parantaa kestävyyttä tarpeeks et jaksais juosta koko ajan ois alkaa harjotteleen nyt heti ja juosta joka päivä (just nyt pisin matka mitä oon ikinä saanu juostuu on ollu 800 m ja meinasin pyörtyä...hehe) Siinä on vaa se et mun astma on tullu takas ja noi lääkkeet ei sovi mulle, mut voisin kai ottaa ton yhen kohtauslääkkeen jo ennen ku lähen ettei tulis mtn.
Suunnitelmana siis lähtä juoksee ja pysyy siel väh. 1,5 h koska muutenki päivän liikunta (tosin kuulokkeetki rikki mut kai voisin jotenki säätää ne toimii.. XD en ees tiiä minne lähtisin ku en haluu ihmisten ilmoil mut kai meen autotien reunaa)
++ku menee autotiellä kävellen, nii mennääks vasenta reunaa et näkee vastaantulevat autot vai oikeella koska muuki liikenne? :3
Suunnitelmana siis lähtä juoksee ja pysyy siel väh. 1,5 h koska muutenki päivän liikunta (tosin kuulokkeetki rikki mut kai voisin jotenki säätää ne toimii.. XD en ees tiiä minne lähtisin ku en haluu ihmisten ilmoil mut kai meen autotien reunaa)
++ku menee autotiellä kävellen, nii mennääks vasenta reunaa et näkee vastaantulevat autot vai oikeella koska muuki liikenne? :3
Alpaca- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: Jaksanko oikeesti lähtä nyt juokseen et en kuolis cooperis?
Okeiii ;_; *laiskuus*UsagiP kirjoitti:Nyt juoksee!
+ vasemmalla kai
Ok nyt vaihan vaatteet ja meen (kuitenki oon tääl viel tunnin pääst.. mut ei, meen c ya)
Alpaca- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vasemmalla kai muute oikeel, jossei oo autotiel ;0
Lol, itse en ainakaan jaksanut, vaikka piti. xP
lol liikunta
ok joo moi
ok joo moi
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa