League of Legends
5 posters
Sivu 1 / 1
League of Legends
League of Legendsistä siis jutustellaan
Itse olen vielä seminoob..
Mutta näin btw:
EUNE servulta mut löytää nimellä Schere
EUWE servulta nimellä Mjyahh
Millä tasolla ootte pääacolla? Lemppari championit? Championit joita vihaatte? Lempi pelimuotonne? jne jne
Itse olen vielä seminoob..
Mutta näin btw:
EUNE servulta mut löytää nimellä Schere
EUWE servulta nimellä Mjyahh
Millä tasolla ootte pääacolla? Lemppari championit? Championit joita vihaatte? Lempi pelimuotonne? jne jne
Vs: League of Legends
Minut löytää sekä EUNE että EUWE servuilta nimellä Vinskiih. Yleensä pelaan EUNE:ssa.
Lempimiäheni jonka kanssa mieluiten vietän illasta/yöstä aikaa on Twitch.
Mutta ongelmatilanteessa Nasus tuntuu tosi mukavalta.
Champpi jolla EN suostu pelaamaan vapaaehtoisesti on Garen. Mukamati helppo. Pah! Muuten vain kuolen kokoajan sen kanssa. Syynä ettei sillä pääse pakoon. Tykkään champeista, joilla on mahdollisuus hävitä NOPEASTI paikalta tiukan tilanteen iskiessä.
Twitchillä yleensä backdooraan turretteja, ja kuljen omia polkujani välttäen vihollisia, koska tiedän olevani helppo saalis kiinni jäädessäni.
Olin ennen Teemo-main.. mut sitten Sateenkaarimursu (gosusta) kysyi multa läpällä "Tääl on Rotta. Mikset pelaa sil?" Ja se oli rakkautta ensinäkemällä.
Lempimiäheni jonka kanssa mieluiten vietän illasta/yöstä aikaa on Twitch.
Mutta ongelmatilanteessa Nasus tuntuu tosi mukavalta.
Champpi jolla EN suostu pelaamaan vapaaehtoisesti on Garen. Mukamati helppo. Pah! Muuten vain kuolen kokoajan sen kanssa. Syynä ettei sillä pääse pakoon. Tykkään champeista, joilla on mahdollisuus hävitä NOPEASTI paikalta tiukan tilanteen iskiessä.
Twitchillä yleensä backdooraan turretteja, ja kuljen omia polkujani välttäen vihollisia, koska tiedän olevani helppo saalis kiinni jäädessäni.
Olin ennen Teemo-main.. mut sitten Sateenkaarimursu (gosusta) kysyi multa läpällä "Tääl on Rotta. Mikset pelaa sil?" Ja se oli rakkautta ensinäkemällä.
Pelaan EUNE:lla nimellä Dulgaris. Lv 30 ja olin silver 2, nyt silver 3 kirjoitushetkellä olleen 20 pelin häviöputken vuoksi
Lempparichampionit on ehdottomasti Garen ja Katarina (Otp is strong)
Sen lisäksi pelaan muutamia championeja kaikissa rooleissa. Yleensä pyrin carryksi ja "support" morgana on ilman kieltoa yleinen valinta
Vihaan Dariusta Garenia vastassa ja Zediä Katarinaa vastassa
Rift on mielestäni paras muoto, ja Aram inhokki, koska täytyy kuolla päästäkseen kauppaan
Lempparichampionit on ehdottomasti Garen ja Katarina (Otp is strong)
Sen lisäksi pelaan muutamia championeja kaikissa rooleissa. Yleensä pyrin carryksi ja "support" morgana on ilman kieltoa yleinen valinta
Vihaan Dariusta Garenia vastassa ja Zediä Katarinaa vastassa
Rift on mielestäni paras muoto, ja Aram inhokki, koska täytyy kuolla päästäkseen kauppaan
Calalia- Senpai
Liittymispäivä : 24.08.2015
Ropehahmo
Nimi: Varjojen Dizmal
Laji: Velho
ARAM on mun suosikki Osa syynä et pelit yleensä nopeita, ei ole ks ja saa helpommin tappoja. Miinuksena on tietty se, et yleensä tiimissä on vähintää yks ragejonne. Mut sit välillä käy tuuri ja kaikki on nii chill ja mahtavia.
Kaupassa käyminen ei oo ees tarpeellista jos tulee tarpeeks feedatuks.
Mään.. Kindred on heikompikuin Twitch.. XD
Alkupelistä ainakin. Kuolin kivasti Raptoreille, Susille, ja blue buffille. Ahahha. XD
Alkupelistä ainakin. Kuolin kivasti Raptoreille, Susille, ja blue buffille. Ahahha. XD
Hype hype. Pakkoliitän sut Baikarmaussiin ku pääset 30lvl. Se on ihq ranked-tiimi. :-D
Koska Prätkähiiret on japaniks nätti sana heheh
Koska Prätkähiiret on japaniks nätti sana heheh
ARAM on joo kivaa ain välil (ainki jos ehtii pelaa vaa ~20 min tai pelaa sil väli yhen ku oottelee jotakuta)UsagiP kirjoitti:ARAM on mun suosikki Osa syynä et pelit yleensä nopeita, ei ole ks ja saa helpommin tappoja. Miinuksena on tietty se, et yleensä tiimissä on vähintää yks ragejonne. Mut sit välillä käy tuuri ja kaikki on nii chill ja mahtavia.
Mä kyl tykkään kuitenki 5v5 enite just sen takii et ne on pidempii ja sit voitto tuntuu paremmalt + jos jää alus vähä jälkee ni voi viel kuitenki farmaamal ja muulla päästä mukaa pelii. Ks ei oo yleensä enää juttu sit ku on päässy pois unranked/bronze/low silver tai sit ne jonnet voi vaa jättää huomiotta. Tai siis kylhä sellasen helppon tappon ottamine, jonka joku siis on ite yksin hakannu, ni sen viemine on vähä möh mut ei niistkää yleensä mtn sanota, varisinki, jos kirjottaa heti et sori.
Paras on kuitenki pelaa kavereiden kaa vaik sillon kyl tulee pahempii vastuksii (saatii kerran yks master tason pelaaja 3v3 kentäl, ehheh turpiin tuli XD).
Cotetiini- Kunniajäsen
Liittymispäivä : 06.12.2015
3v3 on paras, jostain syystä pidän siitä kentästä enemmän kuin Summoners Riftistä. Siellä on alttarit ja Vilemaw (se hämähäkki) ja pienempi kenttä niin on todennäköisemmin oikeassa paikassa oikeaan aikaan
Nitani- n00b
Ropehahmo
Nimi: Albina Arvoituksellinen
Laji: Velho
Mäkin voisin haluta mukaa pelaa viikonloppun, mut lauantai ei käy paitsi iha illast ehkä saatan ehtii (siinä joskus 12 jälkee ku tuun himaa...). Monta on tulos? Mahunks mä? (Ei mua oo pakko huolii, oon tryhard aina välil 3:)
Cotetiini- Kunniajäsen
X3 Otetaa Calalia kans ni sit meit ois viis!
Cotetiini- Kunniajäsen
Yay! :3 Sitku viel muistais laittaa skypen viikonloppuna auki Unohan aina ku mul on pelitunnus ja varsinainen tunnus nii en viihti laittaa automaattista kirjautumista kummallekkaa.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa