Huomenta - Uusi päivä uudet kujeet
2 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Huomenta - Uusi päivä uudet kujeet
Huomenta - Uusi päivä uudet kujeet, vai miten se meni? Joka tapauksessa ajattelin tässä kysyä että mitä te käyttjät haluatte tänne sivulle seuraavaksi? Nyt on oikea hetki heittää ideaa esiin joko suoraan tähän, tai sitten tehdä tuonne ideointi-osioon oma aihe.
Kaikki aiheet luetaan.
Kaikki aiheet luetaan.
Vs: Huomenta - Uusi päivä uudet kujeet
En osaa ideoida, kun en edes tiedä minkä sorttiset jutut olisi mahdollisia. :<
Itsekään en ihan satavarma mikä kaikki on mahdollista mutta aina kaikkea voi yrittää. Eli kaikki ideat otetaan vastaan.
Admin kirjoitti:Itsekään en ihan satavarma mikä kaikki on mahdollista mutta aina kaikkea voi yrittää. Eli kaikki ideat otetaan vastaan.
Hmm... Saisiko sen mahdolliseksi, että voisi laittaa suoraan tietokoneen tiedostoista kuvia tänne (foorumeille)? : o
Admin kirjoitti:testataasEphemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Itsekään en ihan satavarma mikä kaikki on mahdollista mutta aina kaikkea voi yrittää. Eli kaikki ideat otetaan vastaan.
Hmm... Saisiko sen mahdolliseksi, että voisi laittaa suoraan tietokoneen tiedostoista kuvia tänne (foorumeille)? : o
Kyllähän tossa on jo nyt se vaihtoehto. "Hostaan kuvan"-kohta.
Ooh... Miten en tajunnut?
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Elo 24, 2015 7:42 pm, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:Ooh... Miten en tajunnut?
Yleensä se mikä on liian lähellä on mahdotonta tajuta. Itse usein etsin jotain joka on nenäni alla pitkään.
Mutta varoituksen sana. Koska tämä on ilmaisfoorumi kuvien tilaa ei välttämättä ole paljon eli sitä mukaan kun uusiin kessoihin linkkaa kuvia luultavasti mun on poistettava vanhoja kuvia sivun muistista.
..
Ellei joku sit haluu maksaa tähän lisämuistia?
OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG!!!! I AM THE HAPPIEST GIRL IN THE WORLD!!!!!!!!
Admin kirjoitti:Yleensä se mikä on liian lähellä on mahdotonta tajuta. Itse usein etsin jotain joka on nenäni alla pitkään.
Mutta varoituksen sana. Koska tämä on ilmaisfoorumi kuvien tilaa ei välttämättä ole paljon eli sitä mukaan kun uusiin kessoihin linkkaa kuvia luultavasti mun on poistettava vanhoja kuvia sivun muistista.
..
Njooh. :"D
Mutta njyyh...
Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Yleensä se mikä on liian lähellä on mahdotonta tajuta. Itse usein etsin jotain joka on nenäni alla pitkään.
..
Njooh. :"D
Mutta njyyh...
Mutta hetkonen toihan vetää ne johonkin ihan toiseen palvelimeen.. Hyvä. Voin siis spämmiä näitä rauhassa.
Admin kirjoitti:Ainakaan nyt ei näy että olisi sivun muistia kuormitettu yhdelläkään kuvalla. Jee
Ooooooo... Kuulostaa hyvältä. :"D
Similar topics
» Vika päivä töissä
» tiistai on ihku päivä
» tänää on kiva päivä
» kaks viikkoo ja tää päivä
» haluun joka päivä jäädä koululle
» tiistai on ihku päivä
» tänää on kiva päivä
» kaks viikkoo ja tää päivä
» haluun joka päivä jäädä koululle
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua