Jeessss mites tänne sais lissää porukkaa
+2
Räävis
Gemstone
6 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Jeessss mites tänne sais lissää porukkaa
:////////////
ois tosi siistii jos täst tulis aktiiivine tai sillleee
ois tosi siistii jos täst tulis aktiiivine tai sillleee
Gemstone- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
Vs: Jeessss mites tänne sais lissää porukkaa
mites ois se perus mainostaminen? ;-)q
Räävis- Furry
joku joka pääsee gosuu ois cool ^^
RainbowDust- Jäsen
Gosupermodel katsoo tämän sivun kilpailevaksi tahoksi tai toiseksi yritykseksi jonka pitäisi maksaa mikäli tämän sivun mainostaminen olisi siellä sallittua, eli Gosussa en suosittele mainostamista. Gosun säännöt kieltävät kilpailevien sivujen mainostamisen.
Se on sitten eriasia onko tämä oikeasti mikään kilpaileva sivu. Itsellä ei ole halua kilpailla kenenkään kanssa. Haluan vain että meillä on ilmainen foorumi jossa viettää aikaa ja vaihtaa kuulumisia.
Se on sitten eriasia onko tämä oikeasti mikään kilpaileva sivu. Itsellä ei ole halua kilpailla kenenkään kanssa. Haluan vain että meillä on ilmainen foorumi jossa viettää aikaa ja vaihtaa kuulumisia.
ihan niinku KEVYT et yleensä tuntuu nii mahdottomalta et mikään sivu pysyis ilmasena kivana foorumina kauaa - no tietty gosussaki tuli sit niinku raha vastaa mut....silti.
RainbowDust- Jäsen
RainbowDust kirjoitti:ihan niinku KEVYT et yleensä tuntuu nii mahdottomalta et mikään sivu pysyis ilmasena kivana foorumina kauaa - no tietty gosussaki tuli sit niinku raha vastaa mut....silti.
Siis tämä sivu tulee aina olemaan ilmainen. Toki jos ihan kamala pula iskee voin heittää mun paypal- spostin ja voin kerjätä lahjoituksia mut en todellakaan ala vaatimaan rahaa.
..
Joo mun mielestä on VÄÄRIN vaatia alle 17v henkilöiltä niiden kaikki karkkirahat jotta itse saisi keksejä. Siis jos tämä sivu joskus perustetaan uudestaan jollekin omalle kalliille serverille niin se on asia erikseen. Ja silloinkin VAPAAEHTOISENA maksut ym.
jep se on hyvä! olihan gosussa hyvätki puolensa mut tää on siit kiva et tääl ei sinänsä oo mitään "ylimäärästä" et tää on just hyvä foorumi jutusteluun ja näi. ja kuitenki täähän tulee todennäkösesti kehittymään jonku verran vielä ni ei valittamista! vois paljon huonompiki olla joten ite ainaki tykkään. varsinki sit ku tänne löytää viel ihmiset ni jee :3
RainbowDust- Jäsen
Täytyy katsoa miten pitkälle tätä voi itse muokata. Ainakin jonkin verran omaa koodia pystyy sijoittamaan tälle sivulle. Mutta siis ennenkaikkea päälimmäinen tarkoitus tälle forkalle on olla se mitä Gosu joskus ennen oli. Kohtaamispaikka nuorille jossa voi ILMAISEKSI viettää aikaa ja vaihtaa kuulumisia.
Admin kirjoitti:Siis tämä sivu tulee aina olemaan ilmainen. Toki jos ihan kamala pula iskee voin heittää mun paypal- spostin ja voin kerjätä lahjoituksia mut en todellakaan ala vaatimaan rahaa.
..
Joo mun mielestä on VÄÄRIN vaatia alle 17v henkilöiltä niiden kaikki karkkirahat jotta itse saisi keksejä. Siis jos tämä sivu joskus perustetaan uudestaan jollekin omalle kalliille serverille niin se on asia erikseen. Ja silloinkin VAPAAEHTOISENA maksut ym.
Oikein! Minun kalkkilahojahan ei viedä! >:c Hetkinen... Olen yli alle 17v... .___. Vääääääääääh!! D::
Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Siis tämä sivu tulee aina olemaan ilmainen. Toki jos ihan kamala pula iskee voin heittää mun paypal- spostin ja voin kerjätä lahjoituksia mut en todellakaan ala vaatimaan rahaa.
..
Oikein. Minun kalkkilahojahan ei viedä. >:c Hetkinen... Olen yli alle 17v... .___. Vääääääääääh!! D::
Mäkin olen Kimba 4v tai olin..
Mut siis en ole viemässä kenenkään rahoja. En ainakaan väkisin kuten eräät. *yskimistä* Gosussa *lisää yskimistä*.
RainbowDust kirjoitti:jep se on hyvä! olihan gosussa hyvätki puolensa mut tää on siit kiva et tääl ei sinänsä oo mitään "ylimäärästä" et tää on just hyvä foorumi jutusteluun ja näi. ja kuitenki täähän tulee todennäkösesti kehittymään jonku verran vielä ni ei valittamista! vois paljon huonompiki olla joten ite ainaki tykkään. varsinki sit ku tänne löytää viel ihmiset ni jee :3
Yaaas~ Me likey too~ :3
Admin kirjoitti:Mäkin olen Kimba 4v tai olin..
Mut siis en ole viemässä kenenkään rahoja. En ainakaan väkisin kuten eräät. *yskimistä* Gosussa *lisää yskimistä*.
RIP... :<
Ja viittasinkin hieman Gosuun päin ja tsilleen. :"D
Mutta Kinkku (uuden hienon lempinimen sinulle tarjoaa Atria~) älä tukehdu! D:
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Elo 24, 2015 6:53 pm, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Mäkin olen Kimba 4v tai olin..
RIP... :<
Ja viittasinkin hieman Gosuun päin ja tsilleen. :"D
Mutta Kinkku (uuden hienon lempinimen sinulle tarjoaa Atria~) älä tukehdu! D:
XD
Repesin. :-'D
Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:XD
Repesin. :-'D
:"D
Tämä on varoitus!
Olet käyttäytynyt hupaisasti ja tukehduttanut Owslan nauruun. Mieti käytöstäsi... eikun. XDD
Joo moi. Oli pakko.
Admin kirjoitti:Tämä on varoitus!
Olet käyttäytynyt hupaisasti ja tukehduttanut Owslan nauruun. Mieti käytöstäsi... eikun. XDD
Joo moi. Oli pakko.
Aaaaah!! Sain varoituksen jo ensimmäisen viikon sisällä! Olen tuhma lapsi ja pettymys yhteiskunnalle! D:
Äiti, saanko nyt kotialestia ja kalkkikiellon? :"<
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ma Elo 24, 2015 7:12 pm, muokattu 1 kertaa
Ephemeral Creation kirjoitti:Admin kirjoitti:Tämä on varoitus!
Joo moi. Oli pakko.
AAAAAAAAAAAAHHH!! OH, NO!! Sain varoituksen jo ensimmäisen viikon sisällä! Olen tuhma lapsi! D:
Äiti, saanko nyt kotialestia ja kalkkikiellon? :"<
Et saa. Täällä saa rangaistuksen vain jos oikeasti on rasistinen paskiainen ja käyttätyy toisia kohtaan kurjasti.
Mut jotenki tuntuu ettei rasistit viihdy mun seurassa joten nou hätä. :-D
Räävis- Furry
Vinski kirjoitti:Et saa. Täällä saa rangaistuksen vain jos oikeasti on rasistinen paskiainen ja käyttätyy toisia kohtaan kurjasti.
Mut jotenki tuntuu ettei rasistit viihdy mun seurassa joten nou hätä. :-D
Jee~
Miulta ei viedä kalkkeja~
Epe iloinen~ :3
tarjotaan kaikille keppanat viimeiset
ok ei
goSun ylläpito on kyl lolz tän suhtee :DDD
muute mitä tapahtu jonku sille "mikä on teidä shadowfield-nick" -aiheelle? vai tapahtuks mitää
ok ei
goSun ylläpito on kyl lolz tän suhtee :DDD
muute mitä tapahtu jonku sille "mikä on teidä shadowfield-nick" -aiheelle? vai tapahtuks mitää
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Similar topics
» Tuota noinnn... mites teidän viikko?
» tiiätteks tänne salee
» laittakaa tänne teidän poneja/oceita!
» Ni ni mitäs kivaa tänne seuraavaksi pitäisi heittää?
» tiiätteks tänne salee
» laittakaa tänne teidän poneja/oceita!
» Ni ni mitäs kivaa tänne seuraavaksi pitäisi heittää?
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa