"jonnet ei muista"
+3
tartaros
Varjokani
Ephemeral Creation
7 posters
Sivu 1 / 1
"jonnet ei muista"
eli mitä tämmösiä nostalgisia pelejä muistatte lapsuudestanne? pc, konsolit, lautapelit, iha kaikki käy!
mul oli tyylii kaikki Muumi-pelit
paitsi ne kaks vikaa
ja sit se Galilei mis se koira seikkaili siel saarella
ömm sit KULTAPOSSU JA LEO LEIJONA vihasin siinä sitä ihme kukkapeliä ja sit se rahapelikone oli iha kakka
pleikkarille (sil ekalle) meil oli paljo kaikkee
hitsi ku en muista mitä kaikkee
yhen Hugo-pelin ainaki muistan ja jonku Crash Bandicootin
ja sit NES ja Super Mario Bros ja Duck hunt!!
lautapeleist ja semmosist sen verran et oliks kellää sitä kanin loikka -pelii? ku kellää mun kaveril ei ollu sitä
aina tehtii jotai sen mukaa mitä ne kortit sano ja eka siel vuoren huipul voitti
ja sit ku käännettii sitä porkkanaa ja TOTTA KAI maa aukes sun alta ja tipuit
never forget
mul oli tyylii kaikki Muumi-pelit
paitsi ne kaks vikaa
ja sit se Galilei mis se koira seikkaili siel saarella
ömm sit KULTAPOSSU JA LEO LEIJONA vihasin siinä sitä ihme kukkapeliä ja sit se rahapelikone oli iha kakka
pleikkarille (sil ekalle) meil oli paljo kaikkee
hitsi ku en muista mitä kaikkee
yhen Hugo-pelin ainaki muistan ja jonku Crash Bandicootin
ja sit NES ja Super Mario Bros ja Duck hunt!!
lautapeleist ja semmosist sen verran et oliks kellää sitä kanin loikka -pelii? ku kellää mun kaveril ei ollu sitä
aina tehtii jotai sen mukaa mitä ne kortit sano ja eka siel vuoren huipul voitti
ja sit ku käännettii sitä porkkanaa ja TOTTA KAI maa aukes sun alta ja tipuit
never forget
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Vs: "jonnet ei muista"
Hitsit. Olin kirjoittamassa tässä tyyliin romaania lapsena pelaamistani peleistä, mutta sitten tämä yhtäkkiä palasi edelliselle sivulle ja menetin kaiken. D:
JOO
mä ainaki oisin muna pystyssä
mä ainaki oisin muna pystyssä
ionisaatio- Jäsen
Oikeestiko? :O No sitten asennan sen heti tähän ja rupeen striimaa. Pistänkö Tuben vai Twitchin kautta?
Noin. nyt se on asennettuna koneelle. Sanokaa vaan kun haluatte että striimaan sen.
Ite pelasin pienenä lähinnä Slytä, Ratchet & Clank pelejä, The Legend of Spyron ekaa ja vikaa peliä, Tomb Raidereita ja sellasta merirosvopeliä jonka nimi oli muistaakseni nimeltänsä Pirates: The Legend of Black Kat (?) Sit pelasin kans jotain ps1 Hugopelejä ja jotai ps2 Crash Bandicoot autopelijuttua. Mut siis meillä oli vaan ps2 sillon ku oli pienempi (itseasiassa se on mun ainoo normaali konsoli vieläkin, ahaha, on mul kans suurin osa näistä peleist jossain myös)
Lautapelei en pelannu kauheesti koska olin iha hirveen huono häviäjä, mitä nyt vähän jotain muuttuvaa labyrinttiä pelattiin kavereiden kanssa. (Huonolla menestyksellä, tosin)
Lautapelei en pelannu kauheesti koska olin iha hirveen huono häviäjä, mitä nyt vähän jotain muuttuvaa labyrinttiä pelattiin kavereiden kanssa. (Huonolla menestyksellä, tosin)
tartaros- Jäsen
Liittymispäivä : 25.08.2015
Ropehahmo
Nimi:
Laji:
nyt on ihan pakko koska MUISTATTEKO SEN MIKKI HIIRI -PELIN PLEIKKA YKKÖSELLE
sen mitä Ulttis pelas joskus
se oli iha kauheen vaikee D:
siis tää
sen mitä Ulttis pelas joskus
se oli iha kauheen vaikee D:
siis tää
ionisaatio- Jäsen
Pakko päästä laittamaan tänne viestiä c:
Ite pelasin pienempänä eniten kaikkee Super Marioo, Kingdom Heartsia, Crash Bandicooteja ja Spyroa. Olihan niit kaikkia muita, mut en muista tällä hetkellä.
Ja ja netis pelasin sitä Barbie -pelisivua, se joku Kellogg's sivusto ja muita esim. sitä jotain Disney -pelisivua :3
Ite pelasin pienempänä eniten kaikkee Super Marioo, Kingdom Heartsia, Crash Bandicooteja ja Spyroa. Olihan niit kaikkia muita, mut en muista tällä hetkellä.
Ja ja netis pelasin sitä Barbie -pelisivua, se joku Kellogg's sivusto ja muita esim. sitä jotain Disney -pelisivua :3
Dana-angel- Jäsen
Liittymispäivä : 31.08.2015
Keltanen ja Sininen Rayman....
Calalia- Senpai
Ropehahmo
Nimi: Varjojen Dizmal
Laji: Velho
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa