tykkään mun tuurista
+2
ionisaatio
Candykitten
6 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
tykkään mun tuurista
Etin työpaikkoja ja en saanu mitään. Sit hain paikkaa mediapajalta ja jee sain mediapajapaikan ku tein juttui.
Nyt mulle sit oikein soitettii et "joo näin sun CV:s CV-netissä onks sul työpaikkaa" ja sit vastasin että joo on pajapaikka ja sit ne oli siel sillee ok moi.
1. miks mä en kysyny millanen työpaikka olis ollu tarjolla
2. miks mä en maininnu että jos pajan jälkeen olis ollu mahdollista tulla töihin
tän takii tykkään sähköpostista enemmän ku on kyse työpaikoista. siinä voin oikeesti ajatella mitä sanon ja miten
nyt vähän ärsyttää
Nyt mulle sit oikein soitettii et "joo näin sun CV:s CV-netissä onks sul työpaikkaa" ja sit vastasin että joo on pajapaikka ja sit ne oli siel sillee ok moi.
1. miks mä en kysyny millanen työpaikka olis ollu tarjolla
2. miks mä en maininnu että jos pajan jälkeen olis ollu mahdollista tulla töihin
tän takii tykkään sähköpostista enemmän ku on kyse työpaikoista. siinä voin oikeesti ajatella mitä sanon ja miten
nyt vähän ärsyttää
Vs: tykkään mun tuurista
oh damnn D: puhelut on kyl jäätävin asia ikinä
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
Näkyykö numero puhelimessa?? Tarviiko sanoo enempää??
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Collaborator kirjoitti:Näkyykö numero puhelimessa?? Tarviiko sanoo enempää??
jos se takas soittaminen oliski nii helppoa ja yksinkertasta mulle nii en olis edes tehny tätä aihetta
Voi eeei! Iteki tykkään enempi spostis ku jos unohtaa jtn ym. Nii pystyy ain tarkistaa sielt
Minäkin suosin enemmän sähköpostia noissa asioissa, koska puhelut... hyrh...
Candykitten kirjoitti:en mä uskalla D:Admin kirjoitti:Soitat sinne nyt heti takaisin!
Kyllä uskallat! D:
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa