rasistit ja maahanmuuttokriittiset vituttaa
5 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
rasistit ja maahanmuuttokriittiset vituttaa
VITUTTAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaa nobot takertuu näihi muutamaan maahanmuuttajaan jotka valittaa jostai vitun puurosta tai muusta paskasta ja jotka ei oikeesti varmaa oo ollenkaa niitä hädästä tulleita tai jotain MUT nii **** suurin osa on kiitollisii eikä varmaa tulis mieleenkää valittaa mistää tollasest nii nää pari varmaa iha tarkotuksella pilaa maahanmuuttajien mainetta tms ja heittää vettä rasistien kiukaalle???????+++ niinku mediaki tyylii nostaa kauheen haloon näist parist jutust ja sit noita valituksia liiotellaa muutenki ja vittuunnutaan ihan turhaan siitä kui "kiittämättömiä" maahanmuuttajat oN ja sit OLEVINAAN ollaan niin vitun suvaitsevaisia joo mitä vittua
siis muutenki kai sitä järkyttyy jos tarjotaa jotai räkäpuuroo jos on omassa maassa tottunu 100 kertaa parempaan ruokaan
siis muutenki kai sitä järkyttyy jos tarjotaa jotai räkäpuuroo jos on omassa maassa tottunu 100 kertaa parempaan ruokaan
Vs: rasistit ja maahanmuuttokriittiset vituttaa
joo siis hyi hitto jos nille tarjottiin samaa puuro ku meille koulussa nii hyi hitto oikeesti valittaisin minäkin
mut lol tosiaan ne sai jonkinlaisen parannuksen siihen
ongelma on et nää typerät suomalaiset on sillee et kaikki noi olis jotai kiittämättömiä vaikka vaa tyyliin kymmenen neljästäsadasta valitti siitä ku oikeesti suurin osa on tyytyväisiä ku ne saa nukkuu ja muutenki turvaa tai jotai
mut lol tosiaan ne sai jonkinlaisen parannuksen siihen
ongelma on et nää typerät suomalaiset on sillee et kaikki noi olis jotai kiittämättömiä vaikka vaa tyyliin kymmenen neljästäsadasta valitti siitä ku oikeesti suurin osa on tyytyväisiä ku ne saa nukkuu ja muutenki turvaa tai jotai
nauraja- Jäsen
Liittymispäivä : 21.08.2015
ei mua se kriittisyys niinkää vaa se et rasismia yritetää sillä kriittisyydellä. siis pliis kyl sen rasismin sielt välist erottaa iha sama kui paljo yrität väittää olevas vaa kriittinen.
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
ionisaatio kirjoitti:ei mua se kriittisyys niinkää vaa se et rasismia yritetää sillä kriittisyydellä. siis pliis kyl sen rasismin sielt välist erottaa iha sama kui paljo yrität väittää olevas vaa kriittinen.
no joo ku nykyään oma rasismi yritetään selittää maahanmuuttokriittisyydellä
tätä oikeestaan tarkotin mut unohin sanoo lol
joo ja lol ite melkein osasin kirjottaa onneks on teitä selvempiä kirjottaa mun jutut puhtaaks
ionisaatio- Jäsen
Liittymispäivä : 24.08.2015
ionisaatio kirjoitti:joo ja lol ite melkein osasin kirjottaa onneks on teitä selvempiä kirjottaa mun jutut puhtaaks
lol
No kun nyt otit puheeks...downer kirjoitti:vähä sekava viesti
Mä ite en oikein jaksa kumpaakaan tän pakolaiskeskustelun ääripäätää.
Tosin mulla on omia kokemuksia rasismista joka sitten pistää siltä osin vähän vihaksi.
Sen mä ymmärrän että jos heille on menty tarjoomaan maitopohjaisia ruokia, niin siellä voi se laktoosi intoleranssi olla aika rajun paljon yleisempi kuin suomessa... Ja siinä vaiheessa jos vastaanottokeskuksessa on useita kymeniä ihmisiä ripuloimassa, tulee varmaan mieleen että heille syötetään pilaantunutta tai muuten epäkelpoa ruokaa.
Mut totuushan on että tällä ruoka mielenosoituksella tämä pieni vähemmistö onnistu kusemaan kaikkien suomeen tulevien pakolaisten muroihin, myös omiinsa. Ja ainoa tapa jolla heidän kasvonsa säästyisivät olisi se että kaikki suomen kouluissa ”räkävelliä” syövät lapset juoksisivat barrikaadeille osoittamaan mieltään, mutta näinhän ei ole tapahtunut. (ja julkisesti aika kovasti ollaan sitä mieltä että mielenosoituksen todellinen syy oli 223€ kuukaudessa)
Noh hiljaa virtaa don, ja paljon kerkee vettä virrata vantaassakin, ennen kuin tämä revohka on selvillä.
Collaborator- Jäsen
Liittymispäivä : 27.08.2015
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa