miks kukaan ei koskaan osta mulle kukkii
4 posters
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: miks kukaan ei koskaan osta mulle kukkii
downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
Pitäisi varmaan nukkuakin tänä yönä. xP
nii sun pitäs D:
Jooh... Teen eka pari juttua ja menen sitten. :'D Btw, huomasin vasta äsken tuon locationisi... xD
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
nii sun pitäs D:
Jooh... Teen eka pari juttua ja menen sitten. :'D Btw, huomasin vasta äsken tuon locationisi... xD
joo oke ja LOL XD
downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
nii sun pitäs D:
joo oke ja LOL XD
Ihmettelinkin tuota pientä möykkyä. .___.
Viimeinen muokkaaja, Ephemeral Creation pvm Ti Loka 06, 2015 2:17 am, muokattu 1 kertaa
et kai sä just vaa lainannu tota hirveetä viestiketjuu ilman et laitoit mitää viestii :'DD
downer kirjoitti:et kai sä just vaa lainannu tota hirveetä viestiketjuu ilman et laitoit mitää viestii :'DD
Se kirjoittamani teksti ei suostunut näkymään. :<
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
nii sun pitäs D:
joo oke ja LOL XD
yep it's meh .__.
downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
nii sun pitäs D:
joo oke ja LOL XD
yep it's meh .__.
I knew it, I knew it all along! .___.
(alkaa lagaamaan liikaa jos yritän enää kirjoittaa tuohon hirveään quote-pötköön)
(alkaa lagaamaan liikaa jos yritän enää kirjoittaa tuohon hirveään quote-pötköön)
Ephemeral Creation kirjoitti:I knew it, I knew it all along! .___.
yay .__.
(joo mulki lagas äske se lol)
downer kirjoitti:
yay .__.
.___.
(Jeh.)
Lepään nyt. Tule sinäkin pois sieltä peittoni alta, että en vahingossa litistä sinua. :<
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
yay .__.
.___.
(Jeh.)
Lepään nyt. Tule sinäkin pois sieltä peittoni alta, että en vahingossa litistä sinua. :<
HYVÄÄÄÄÄÄ YÖTä nuku hyvin !! :3 ja joo :')
downer kirjoitti:
Juu, kiitos, samoin! :'D Ja huva. :')
Ephemeral Creation kirjoitti:downer kirjoitti:
Juu, kiitos, samoin! :'D Ja huva. :')
byee
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» tuokaa mulle jäätelöö
» mun frendi on selittäny mulle
» miks pitää olla maanantai
» mun kaveri ei puhu mulle
» mietin et miks outo olo
» mun frendi on selittäny mulle
» miks pitää olla maanantai
» mun kaveri ei puhu mulle