Puhukaa nyt joku jotain
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Puhukaa nyt joku jotain
Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois 

UsagiP- Owslafa
Liittymispäivä : 25.08.2015
Mä oon okei vain kimalaisten (sellasten karvasten ampiaisten) kanssa. Mulla on ollu sellanen kädessä ja oon silittänyt sitä.@UsagiP kirjoitti:Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois

Okei mä pidän karvaisista eläimistä.

..
Okei mummo opetti että ne kimalaiset on kilttejä, ellei ne tunne oloaan uhatuksi ja ellei niitä "vainoa" pahat mielessä. Mua ei koskaan kimalainen satuttanut. Mut paarmat senki edestä. Vannon että ketutti ku paarma viimekesänä lensi pöydänkulmalle kuistilla ja valitin siitä iskälle "et toi tossa kyttää mua ja haluu syödä mut" ja paarma vaan rupes heiluttamaan sen vasenta siipeä sillei "Hello babe oon täällä ja odotan sua *vink vink*". Traumat.

ja oho taas pieni avautuminen täällä. heheh.
Liittymispäivä : 20.08.2015
Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka
Meki pelastettu aina keväthorroksessa olevia kimalaisia@Varjokani kirjoitti:Mä oon okei vain kimalaisten (sellasten karvasten ampiaisten) kanssa. Mulla on ollu sellanen kädessä ja oon silittänyt sitä.@UsagiP kirjoitti:Oon okei kaikkien ötököiden kanssa. Paitsi hyttysten ja mäkäräisten. Menkää pois![]()
Okei mä pidän karvaisista eläimistä.Se oli jääny loukkuun meille sisään ja kannoin sen kädessä ulos. okei käden ympärille kiedottu pyyhe johon olin kaatanut lusikallisen hunajaa ja houkuttelin sen siihen. Sitte tuli kiusaus silittää sitä. (joo must koska pörröööhh~) ja en ois ikinä uskonu et kimalaiset on niin pehmeitä ja pörrösiä.
..
Okei mummo opetti että ne kimalaiset on kilttejä, ellei ne tunne oloaan uhatuksi ja ellei niitä "vainoa" pahat mielessä. Mua ei koskaan kimalainen satuttanut. Mut paarmat senki edestä. Vannon että ketutti ku paarma viimekesänä lensi pöydänkulmalle kuistilla ja valitin siitä iskälle "et toi tossa kyttää mua ja haluu syödä mut" ja paarma vaan rupes heiluttamaan sen vasenta siipeä sillei "Hello babe oon täällä ja odotan sua *vink vink*". Traumat.![]()
ja oho taas pieni avautuminen täällä. heheh.

Unohinki jo paarmat. Paarmatki saa häipyä pois.

UsagiP- Owslafa
Liittymispäivä : 25.08.2015
Vs: Puhujaa nyt joku jotain
Käskekää joku mun laittaa NRJ kiinni ja mennä suihkuun...
Liittymispäivä : 19.12.2015
Vs: Puhujaa nyt joku jotain
CASTLE!
NYT kiinni se NRJ ja SUIHKUUN tai et pääse sinne ennen kun Quantico alkaa!
NYT kiinni se NRJ ja SUIHKUUN tai et pääse sinne ennen kun Quantico alkaa!
Liittymispäivä : 19.12.2015
Ja sitte ku oot käyny suihkussa voit tulla kertoo mulle mitä striimais
http://www.twitch.tv/varjokani
http://www.twitch.tv/varjokani
Liittymispäivä : 20.08.2015
Ropehahmo
Nimi: Räävis
Laji: Niekka
kun täällä puhuttiin ötököistä niin voin sanoa että itse inhoan niitä myös. perhoset, muurahaiset ja leppäkertut eivät ole inhottavia. mutta kaikki hämähäkit, ampiaiset ja mehiläiset on inhottavia. mulla on muutenkin Araknofobia eli hämiskammo, jäi hirveät traumat kun veli laitto semmosen lelun mun sänkyyn 

Vierailija- Vierailija
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Shadowfield :: ~general~ :: Jutustelua
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa