Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.

Join the forum, it's quick and easy

Shadowfield
Hei. Ole ystävällinen, ja kirjaudu sisään ottaaksesi sivun kaikista toiminnoista täyden hyödyn.
Shadowfield
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

3 posters

Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  nauraja Ma Marras 09, 2015 12:03 am

verrattuna Skyfalliin niin ihan kuraa, 2½ tuntii oli täynnä kaikkee turhaa
ainut kiva oli sen alku ja Q totta kai


ja niinku se The Walk -leffa?? ite oon nähny siit hyypäst dokumentin jo tyylii kaks kertaa, niin ei todellakaa kiinnosta joku leffa siitä, kun trailerin perusteella vaan varmaa jotain ylidramatisoitua kuraa
lol

 Oho

btw onko kukaan teistä pelannu Undertalee? mulla on se, en vaa oo vielä kerenny pelaamaan, mut jotenkin oon saanu kuvan et se on tosi hyvä tai jotain
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty Vs: 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  UsagiP Ti Marras 10, 2015 5:00 pm

Oon kattonu undertalen läpipeluita :3 tosi hyvä niitte perusteella.

Pelaa pacifistina.

Kuulema genocide on iha kamala ja sattuu
en oo uskaltanu kattoo vielä yhtäkää genocide runia.
UsagiP
UsagiP
Owslafa
Owslafa

Posts : 251
Liittymispäivä : 25.08.2015

https://www.dubtrack.fm/join/herperttien-musiikkiluola

Takaisin alkuun Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty Vs: 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  nauraja To Marras 12, 2015 5:05 pm

UsagiP kirjoitti:Oon kattonu undertalen läpipeluita :3 tosi hyvä niitte perusteella.

Pelaa pacifistina.

Kuulema genocide on iha kamala ja sattuu
en oo uskaltanu kattoo vielä yhtäkää genocide runia.
jep ajattelinkin niin tehdä Very Happy
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty Vs: 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  tartaros To Marras 12, 2015 8:11 pm

Haha, mä yritin kattoa Skyfallin kun se tuli vähän aikaa sitten telkkarista mut sit päädyinkin vaa piirtämään sillon.

Mäkin oon kattonu Undertalesta vaan läpipeluita, mut se on oikeesti ihan uskomattoman hyvä pelkästään kun kattookin vaan juttuja siitä. No mercy/Genocide kannattaa pelaa vaan jos on hyvä bullet hell-peleissä, lähinnä koska pelin kaks vaikeinta bossia on sillä routella. Ja toinen niistä on epäreilu tahallaan. (Koska siinä vaiheessa ansaitsee sen)
Mut hei, pidä hauskaa sen pelin kanssa, iso osa sitä on tehä kaikki päätökset omillaan ja kattoa mitä tapahtuu sit ihan lopussa. (Imo True Pacifist Route on paras)
tartaros
tartaros
Jäsen
Jäsen

Posts : 106
Liittymispäivä : 25.08.2015

Ropehahmo
Nimi:
Laji:

Takaisin alkuun Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty Vs: 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  nauraja La Marras 14, 2015 12:34 am

tartaros kirjoitti:Haha, mä yritin kattoa Skyfallin kun se tuli vähän aikaa sitten telkkarista mut sit päädyinkin vaa piirtämään sillon.

Mäkin oon kattonu Undertalesta vaan läpipeluita, mut se on oikeesti ihan uskomattoman hyvä pelkästään kun kattookin vaan juttuja siitä. No mercy/Genocide kannattaa pelaa vaan jos on hyvä bullet hell-peleissä, lähinnä koska pelin kaks vaikeinta bossia on sillä routella. Ja toinen niistä on epäreilu tahallaan. (Koska siinä vaiheessa ansaitsee sen)
Mut hei, pidä hauskaa sen pelin kanssa, iso osa sitä on tehä kaikki päätökset omillaan ja kattoa mitä tapahtuu sit ihan lopussa. (Imo True Pacifist Route on paras)
Jeah, vaikuttanu kyl tosi kivalta mitä nyt oon vähä pelaillu Very Happy
nauraja
nauraja
Jäsen
Jäsen

Posts : 250
Liittymispäivä : 21.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

007 Spectre ei ollut kovin kummoinen Empty Vs: 007 Spectre ei ollut kovin kummoinen

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa